KONTAKTI

Tko je APR?
Tvrtka APR d.o.o skraćeno od Aplikativna Poslovna Rješenja bavi se razvojem financijskih aplikacija i aplikativnih rješenja namijenjenih malim i srednjim poduzetnicima.
Misija tvrtke APR je omogućiti digitalizacija financijskog poslovanja svih poslovnih subjekata u RH.
Tvrtka APR prati sve promjene na Hrvatskom tržištu vezane uz financijsko poslovanje. Tako smo do sada kroz već realizirane projekte uspješno pratili uvođenje fiskalizacija za gotovinske račune, digitalizaciju državnih i javnih tvrtki kroz uvođenje eRačuna u B2G poslovanju.
Sada smo spremni omogućiti i pojednostaviti našim sadašnjim i budućim korisnicima prelazak na Fiskalizaciju 2.0 kojom se uvodi obveza fiskalizacije bezgotovinskih računa u B2B poslovanju.
U suradnji sa našim partnerima tvrtkom Moj-eRačun razvili smo Galile ERP sustav unutar kojega su integrirane sve najbolje digitalne usluge za poslovanje budućnosti.

Što je Galileo ?
Galileo ERP je jedinstveni sustav na Hrvatskom tržištu koji omogućuje svim svojim korisnicima kompletno rješenje za financijsko poslovanje tvrtke.
Ono što Galileo ERP čini jedinstveni na Hrvatskom tržištu je cjelovita integracija svih digitalnih platformi za financijsko poslovanje.

Kome je namjenjen Galileo?
Galielo ERP namijenjen je svim poslovnim subjektima u RH (tvrtkama, obrtima, slobodnim zanimanjima) koji koriste vanjsko knjigovodstvo ali I dalje sami brinu o svom poslovanju, bez obzira na veličinu poslovnog subjekta ili njegovu djelatnost.

Koji su benefiti korištenja Galilea?
Kroz izrazito intuitivno sučelje korisnik može u vrlo kratkom vremenu doći do svih podataka o svom financijskom poslovanju na jednom mjestu

Što to znači?
To znači da je kroz Galileo ERP sustav omogućeno:

  • Slanje i primanje svih eDokumenata (eRačuna, eOtpremnica, ePonuda)
  • Automatska izrada mjesečnih računa prema ugovorima
  • Automatsko knjiženje bankovnih izvoda u stvarnom vremenu
  • Automatska provjera promjene i stanja na bankovnim računima u stvarnom vremenu
  • Provjera poslovnih partnera (boniteti, izvještaji, blokade i stečaji GIF izvještaji)
  • Prodaja i otkup eRačuna
  • Slanje periodičkih izvještaja knjigovodstvenim servisima uz dokument za automatsko učitavanje u knjigovodstveni program
  • Automatski popunjeni PO-SD obrazac uz mogućnost direktnog slanja poreznoj upravi

Što je to Fiskalizacija 2.0 ?
Fiskalizacija 2.0 (fiskalizacija bezgotovinskih računa)
Drugom fazom fiskalizacije proširit će se obveza evidentiranja računa kroz sustav Porezne uprave na račune koji se izdaju u gospodarstvu (B2B), odnosno na bezgotovinsko poslovanje. Preduvjet za uspješno proširenje fiskalizacije u B2B segment je uvođenje obvezne razmjene eRačuna.
Fiskalizacijom bezgotovinskog poslovanja uveo bi se efikasan nadzor nad poslovanjem gospodarskih subjekata uz povećanje transparentnosti i uspješnije suzbijanje sive ekonomije. Takav sustav omogućio bi praćenje i povezivanje računa te prevenciju poreznih prijevara vezanih uz povrat PDV-a. Uvođenje fiskalizacije na bezgotovinsko poslovanje uz navedene prednosti smanjilo bi broj potrebnih obrazaca i omogućilo predispunjavanje propisanih obrazaca. Navedeni način ispunjenja obveza donosi i značajno administrativno rasterećenje poreznih obveznika. U konačnici, fiskaliziranjem svih izdanih računa bilo bi omogućeno praćenje gospodarskih tokova u realnom vremenu i podrška smanjivanju nelikvidnosti u gospodarstvu.